lördag 15 september 2007

SO ??


Den här veckan hade vi So - histora prov. Vi fick allt på måndag och provet var på torsdag :S Good Luck att plugga in 41 årtal på 3 dagar... och en massa namn. Hm... undrar hur det gick för mig. Det handlade om Massmedier och jag kunde nästan inga årtal, jag skrev bara någonting som: 1600 - talet eller 1700 - talet. ;) jag är såå fyndig. :D Jag kunde typ bara 2 eller 3 namn och ett par årtal, men det kändes rätt bra, med tanke på att jag bara hade 3 dagar på mig. Jag är inte sådan person som får allt och alltid som fast tejpat på hjärnan. ;)
Så nu sitter jag hemma och väntar och oroar mig lite för resultatet, för jag vill INTE göra om prov, jag vill verkligen inte plugga det där igen!! Åtmintonde ett G, snälla! ;P
Dessutom har vi en lite skum lärare... :S

Inga kommentarer: