torsdag 4 oktober 2007

Färdig med experiment

Idag lämnade jag in mitt arbete om kroppen, eller experimentet i skriftlig form. Jag åt ju bara frukt och grönsaker i 4 dagar och det gick ju rätt bra... Visst blev man lite sugen på ost eller något sådant men det fick gå bra.
Resultatet blev:
Man blir snabbt hungrig, för att frukt och grönsaker innehåller mycket "vatten" /saft.
Man måste gå på toa minst dubbelt så många gånger, för att vätskan från födan måste också ta vägen någonstans... Hahah det gick ju bra, men med vår lärare vet man aldrig. Hon kan bara säga: Du måste ha med mer... lite mer fakta om ditt svar... eller, varför tror du så? Har du kollat upp det? (Suck)
Men, men... det får väl duga. Det bev helt annorlunda än vad jag hade tänkt mig, men det blev något i alla fall. Jaja, men jag ska lägga mig nu... en lååång dag imoron. Ska liksom springa 5 km :D Skoj!! ;)

Men, God natt **)

Inga kommentarer: