tisdag 30 oktober 2007

*Lov*

Nu var det alltså dags för lov... :D

Fast än det är lov ska vi göra So- hemprov, religeon- kristendomen. Det är inget fel på det, det är till och med bra ;D för vi har en vecka efter lovet också, så hinner man verkligen titta igen det där. Jag ska också göra svenska och matte. Matte har jag inga alls problem med utan jag ska göra lite extra... typ för skojs skull. Jag älskar matte! :P Svenskan ska jag jobba in lite grann, för sista lektionen när vi skulle jobba med ett hefte, hjälpte jag min bänkkompis att "förbättra" hans insändare (Massmedia/ tidning var vår förra "tema"), så jag hann aldrig göra häftet. Det var väl skolvärlden under lovet. Vad som gäller resten, så är det väl kompisar och film. ;) Måndag till tisdag alltså igår till idag, sov jag över med en kompis, imorgon ska jag hjälpa en kompis att passa hennes kusiner och ska sova över där... onsdag till torsdag. Hon har jätte söta kusiner <3.
Som jag då och då får höra: Allt som görs, görs till det bätter!

Men det är fortfarande lite avslappnat så, det är coolt! ^^


By the way... ;) Tyska provet gick riktigt bra! :D Jag fick MVG och är helt överlycklig!! Det var typ tre delar, på först fick jag 1,5 fel G+, på andra 1,5 fel G+, den tredje- VG/ MVG del, MVG (man skulle skriva en "berättelse").

Inga kommentarer: