lördag 1 mars 2008

I natt... (hann inte göra det på dagen) fixade jag DVD:n i ett annat program. :) Filmen blev lite utdragen, men det går att se i alla fall.
Imorgon ska jag och en kompis till kyrkan, vi ska vara kyrkvärdar. :o hoho... spännande. Får se hur det går. Kan inte få skjuts dit, så de ska hämta mig. Hur schyst som helst. Tack! (I och för sig, så läser de inte det, men, men).
Jag håller på att läsa, Five Little Pigs av Agatha Christie, på engelska, så det är lite krångligt, måste översätta en massa... men förhoppningsvis lär jag mig något.
Jo, Åsiktstorget, var inte som jag hade förväntat mig, men det är ingt fel på det. Man får typ fylla i tester, typ pricka för. :)
Jag vill nog börja plugga körkort snart... det är ju typ en massa år kvar, men "who cares"? Haha xD. Längtar till då jag åtminstone kan börja övningsköra. Nice... det låter fint :)
Men har man hört? Man får inte ens göra teoriprovet innan man har fylt 18 att inte nämna uppkörningen. I vissa andra länder kan man få göra allt det där innan, men man får inte körkortet förän man har fylt 18. Det tyckr ja är bra! Man borde kunna göra uppkörnigen och provet efter man har fylt 16, då man kan börja övningsköra. Det blir nog packat när man går i 3:an liksom. Jag skulle göra så i alla fall. :)

Max hastigheten i Sverige är 120 km/h xD

Inga kommentarer: