måndag 10 november 2008

Oj, oj, oj... då var det dags igen. Precis som jag började mitt förra inlägg, det var ju evigheter som jag skrev sist. Men, men. Ja, vad har hänt och vad kommer att hända.
Man kan nog gissa att skola åter har börjat. Det är kul, men lite jobbigt, men vad vore livet utan utmaningar. :) Snart är det jullov (kanske inte så snart, men inte så många veckor kvar ju). Det känns som om sommarlovet precis tagit slut, men det var ju "ages ago" sedan vi började plugget igen.
Känner mig lite tvungen att berätta om en film som dök upp i huvudet precis, såg den någon gång efter jag skrev sist, men, Martian Child. Väldigt bra. Måste se den snart igen! :)
Ja, håller på med ett svenska arbete nu, om Utvandrarna av Vilhelm Moberg. Förra veckan skrev ett tyska arbete om Brandenburger Tor. Matte prov imorgon... ja, men jag ska inte klaga. Ja, ja detta är ganska tråkigt att läsa så jag ska nu framöver bara lägga ut filmrecensioner och lite sådant. :) Film tips...
Ha det!

Inga kommentarer: